18 Temmuz 2017 Salı

Romantik Sözler 2017

❤sen aklım ile kalbimin arasında, vicdanımın tam ortasında sakladığımdın
❤ Bir kızı elmacık kemiğinden öp mesela Dudağı yokmuş gibi davran.Herkesleşme.
❤ Her şey bana baktığın an başladı.
❤ Seni seviyor olmamdan daha güzel bir şey var ise; o kesinlikle beni seviyor olmandır...
❤ Sen benim doğumumsun... İlk bakışım, ilk sesimsin sanki... Serkan Özel
❤ BEN SENI SEÇTIM SEN BENIM IÇIN YALAN DÜNYADAKI TEK GERÇEKSIN
❤Hiçbir yolda yalnız olmak istemeyen,sensizlik ten deli gibi korkan bir ben var karşında.Sen varken her yer cennet bana,buna şahit geceleri seni anlattığım yıldızlar.Her bir yıldız kalbimde senin için yanan bir mum sevgilim.
 ❤Sus! Çok süslü laflara gerek yok, Ömrüme Yâr OL Yeter
 ❤Taşlar arasında çiçekler açıyor görüyor musun. Umut diyor işte onlar. Umut... Seçil Oğuz
❤Ne ben bağıra bildim seni, ne de sen bağrına basabildin beni. Olsun, yine de güzel şey. Sana, sensizliğe rağmen sessizce bağımlı kalmak sevgili.
bütün insanları sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım.
❤Kimi şarkılar vardır, insanın kalp ritmini değiştirir. Tıpkı bazı insanların değiştirdiği gibi. Belki gözlerimin baktığı yerde değilsin ama bil ki, gözlerimin daldığı yerdesin. Hayat, derin bir uyku ise, gördüğüm en güzel rüya sensin.
❤Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm
❤Seni benim kadar sevenler , sana benim kadar hasret kalsin.
❤Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..
❤Bir kadının dudaklarında değildir aşk.Bedeninde hiç değildir.Aşk, kadının göz kapaklarındadır.Kadın, göz kapaklarında saklar o adamı.Özdemir Asaf
❤Dağın uykusuna, kuşun gözüne, Sabahın sesine, taşıdım seni. Kerem’in yaralı, ince dizine, Irmağın yasına taşıdım seni. Canın içinden, canımı duyan, Canımın içine taşıdım seni.(Ülkü Tamer)
❤Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde.(Özdemir ASAF)
❤Ey sevgilim, nerelerde dolaşıyorsun böyle? Geliyor seni candan seven aşığın dur onu dinle. Elemi de, neşeyi de beste yapmış diline. Uzaklaşma şirin yarim SHAKESPEARE
❤Günün her anında sen varsın yanımdaSenin gülen yüzün,parıldayan gözlerinDudaklarından her süzülen kelimeBeni benden alır götürür başka yere
❤Gök parıldıyorken yıldızlar sönük olabilir mi ? Sen yanımdayken kalbim yavaş çarpabilir mi ? Sevebilmek için seni seviyorum demek gerekir mi ? Tatlı bi bakış her şeyi ortaya dökmez mi ? Güzel bi gülüş seni seviyorum demek değil mi ?
❤sen bana ışık ver yeter bende filiz çok köklerim içimde gizlidir gelen giden açan soran bere budak yok bir şiir istersin “içinde benzetmeler olan” kusura bakma sevgilim heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok
❤Sevgiyle yoğrulmamışsa yüreğinTekkede , manastırda eremezsinBir kez gerçekten sevdin mi dünyadaCennetin cehennemin üstündesin                           Ömer Hayyam
❤Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da, Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir’le Zühre olabilmekte, Yani yürekte..
❤Gönül tezgahında şiir dokudum İplik iplik nakışında sen varsın Aşk yolunun kanununu okudum Madde madde yokuşunda sen varsın (Abdurrahim Karakoç)
 
❤Sen içime çektiğim nefesim Aldığım her solukta benimsin Düşlerimde yalnız düşlerimdesin Seni uzaktan sevmekte güzel Bana uzakken sevgin bu kadar güzel Ya benim olsan.. sevdiğim
 
❤Koku, tad, sıcak... sende her aradığım vardı:Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.
❤Sana geliyorum mevsimlerin koynundan. Bir elimde umutların, Bir elimde yüreğim, Gülüşlerine geliyorum yaralı ırmakları aşarak. Bu yolculuğun sonunda; Ya yıldızları dolduracağım saçlarına, Ya da aydınlıkları bırakacağım karanlıklarına.
❤Seni ilk gördüğümde,sana dilediğimce sarılmak istiyorum.Sana sarıldığımda,dilediğimce "öyle kıpırdamadan kalmak" istiyorum...Yanında kaldığım sürede,gitmek zorunluluğumu bilmek/hissetmek istemiyorum...Dizlerine kafamı koyduğumda,saçlarımı okşamanı istiyorum...Sen saçlarımı okşarken,ellerini tutmak istiyorum...Ellerini tutarken,gözlerini gormek istiyorum...Gözlerinde sevgiyi görmek istiyorum...Gökyüzüne sabah güneşini senle doğurmak, akşam da senle batırmak istiyorum...O batırdığımız güneşin bıraktığı karanlığı, dolunayımızla aydınlatmak istiyorum... Çünkü benSeni Çok Seviyorum..
❤Bir kere sevdaya tutulmaya gör;Ateşlere yandığının resmidir.Aşık dediğin, Mecnun misali kör;Ne bilsin alemde ne mevsimidir.                       Cahit Sıtkı Tarinci
 Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim
❤ Çarpsan karasevdayı en azından yüzbinle.. Nasıl bağlandığımı anlarsın kemendinle.. Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle.. Ama her defasında geri döndüm SENİNLE..
❤Sen bana ışık ver yeterBende filiz çok..Köklerim içimde gizlidirGelen giden, açan soran, bere budak yokBir şiir istersin“içinde benzetmeler” olanKusura bakma sevgilimHeybemde sana benzeyecek kadarGüzel birşey yok
❤Elini tutup,gözlerine baktığım Seni seviyorum diye haykırdığım Son Aşkım sen olur musun?
❤Herkese yetecek kadar sevgim var ama sadece tek bir kişiyi mutluluktan göklere uçuracak ❤kalbim ❤ ️var.
❤Ah o mavi gözlerin yok muBaktı mıİnsanı derinlere daldıranBana bir kez gözlerinle gülsen çok muSendin gözlerinle beni kandıran
❤Son nefesimde sen derken Yanimda oIur musun? Yazdigim en guzeI ask siirinin kahramani CANIM sen oIur musun?
❤Benden nefret edenlerle meşgul olacak vaktim yok çünkü ben bana değer  verenleri sevmekle meşgulum
❤Dilimde Aşkının Adı,Ellerimde Elinin Sıcaklığı,Gözlerimde Gözünün Işığı,Seviyorum Seni Gülüm Sensin Aşkımın Fermanı.
❤Ne kadar yaşarsan yaşa, Sevdiğin kadardır ömrün.. Gülebildiğin kadar mutlusun Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin Sakın bitti sanma her şeyi, Asıl Şimdi Başlıyor
❤Ben seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyun,siyah saçlarin yada kara gözlerin Güzel bir yüzün var diye degil Fikirlerinle,konusmandaki güzelligin ve benim o kor halde yanan yüregimle sevdim Ben seni derinden ve hissederek sevdim
❤Bir ömrün en ıssız yerindeydim, sonra birden sen geldin. Geldin ve bildiğim her şeyi değiştirdin. İçinde umut olan bir yolculuğun başlangıcıydın benim için ve seninle sanki yeniden dünyaya geldim.
❤Aşk bu yağmur dayanmaz bu bahara
Bulutlar ince ve narindir
ve bulutlar tanır sevgiliyi
döker mercan kuşlarını avuçlarımıza
Ferman Karaçam
❤istisna bir yara gibi kal bende... hayra yorulan düşlerim ol. böl gecemi, destursuz gir mabedime, şifa niyetine dokun yüzüme.
❤GozIerin gozIerimin onunde perde oIdu Nereye baksam seni goruyorum DiIimde senin adini sayikIiyorum Sonsuz askim sen oIur musun?
 Biz sevdamızı çöpte bulmadık ki çöpe atalım.
❤Seni niyemi seviyorum geçmişin içinde kaybolmuş beni, Yeniden hayata döndürdüğün için
❤Aşka dair ne varsa yaşadım gönlümde Seni düşünerek ağladım tüm gece Yine de pişman değil bu gönül sevdiğine
❤Gecenin romantik ışığında, yağmurun gizemli yağışında, kalbimin her atışında hep seni düşünüyorum.
❤Gözlerimi seviyorum seni görüyor diye.
Ruhumu seviyorum, senin ruhuna bu kadar yakın diye.
Varlığımı seviyorum sırf sana borçlu olduğum için
Mutluğumu seviyorum gülümsememi seviyorum seni düşününce
Mehmet Yunus Aytek
❤Sen benim gözümde bir damla yaş olsaydın seni kaybetmemek için asırlarca ağlamazdım.
❤Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok Fırtınalar içinde beni yalnız bırakma Benim senden başka sığınacak limanım yok
❤Aşk iki kalbin birbirinde kaybolmasıdır aslında hiç konuşmadan bakışarak devam edebilen iki duygudan (nefret,sevgi) biridir.
❤Benim için insanlar ikiye ayrılır sevdiklerim ve diğerleri sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır çok sevdiklerim ve diğerleri çok sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır SEN ve diğerleri
 
❤UMUT YAZIYORUM BIR KIR CICEGININ TAC YAPRAGINA.NICE SOGUKLARA DAYANIYORDA BIR SOZUNLE KIRILIVERIR DIYE KORKUYORUM...
❤Cümle anıların boynu hep bükük Candan çok sevene reva mı bu yük? Ettiğin kötülük o kadar büyük Bugüne yarına düne ihanet
Hasan Hüseyin Yılmaz
 
❤Seni sevdikçe çoğalıyorum, sığmıyorum yar'yüzüne. Coğrafyamsın, ülkemsin, sen benim inatçı doğum lekem, kalbimdeki bensin.
❤Yoksunluktur aşk dediğin! Bir yanın eksik kalır geceler boyu, aldığın nefes yetişmez, sokak çocukları gibi dışarıda üşür yüreğin.gel gönlüme ısıt eni sevdiğim
❤Mutluluğu sende bulan senindir Ötesi Misafir
❤Benimle bir ömür Geçermi ki? Dedim Seninle Geçirmeye Ömür Yermi? Dedi İşte Bu Bana Bir ÖMÜR Yetti...Özdemir Asaf
❤Ben sensiz olanlara seni aratıyorum, Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum, Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.Özdemir Asaf
Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.
❤Dökülmek istemiyorum hayır! .. Çingene çiçekçiler habire yaltaklandığında Bilmediğim soruların açtığı çukuru Yalanlarla doldurmak istemiyorum Yusuf Hayaloğlu
❤Senin için yazdığım şiirlerin birinde bir mısrada gizlenen bir kelime olsam ve Sen şiiri okurken beni söylediğinde tatlı dudaklarına konan öpücük olsam.
❤Ne dünden daha az Ne yarından daha çok Seni bugünde, Dün olduğu gibi Yarın olacağı gibi Çoooooooooooooooook seviyorum.
❤Meleklerin saçları salkım salkım, havada dondurmadan kaleler ve her yerde kuştüyü vadiler. Bulutlara öyle baktım. Ama şimdi yalnıca güneşin önünü kesiyorlar, yağmur ve karla kaplıyorlar her yeri.
❤BELKİ BİRGÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum
 
❤Çok şey var yapabileceğim, bulutlar çıkmasalar yoluma...
❤Gâh eserim yeller gibi Gâh tozarım yollar gibi Gâh akarım seller gibi Gel gör beni aşk neyledi
Yunus Emre
❤Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgili bulmaktır...
❤Ben, bir insanı sevme cesareti gösterdim; sen ise, bir "insan olma" cesaretini bile gösteremedin..
.
❤Seni düşünür , seni özlerim , sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla , bir sonbahar serinliğinde... Seni , senden uzakta , sensiz ,seninle yaşıyorum.
❤En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutmaki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar. Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun.
❤Kaplanla göz göze gelmiş bir ceylan gibi , ürkek bakışlarımda sensizlik , ıskalanmış hayallerimde gençliğim ,eremediğim vuslatlarda ümidin.
❤Sokakta bir kız gördüm takıldı gözlerim gözlerine, Aşığım zannetti beni kendine, Halbuki ne bilsin, Benziyordu GÖZLERI GÖZLERINE.
❤Rüzgara hakim olamıyorsan yelkenlerini ona göre ayarla ve unutma ki hayat karşılaştığın güçlüklerle değil gemiyi limana getirip getiremediğinle ilgilenir
❤Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin...
❤Bu gece mavi bulutları avucuna, mutluluğu gönlüne, aşkımı usulca kalbine bırakıyorum. Güneş yalnızca senin için doğsun.
❤Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki bitanem her gün yağmur yağardı.
❤Ayriliklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir.Tipki rüzgarin mumu söndürüp yangini güçlendirdigi gibi...
❤Gül bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm , seni koklamak olsada ölüm, ugrunda ölmeye deger gülüm..
❤Dünyada 2 renk gül olsun,biri kirmizi digeri beyaz,sen beni unutursan kirmizilar solsun,ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.
❤Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni 'EBEDiYEN SEVECEGiM'
❤Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fisildarsa kulagina unutma sende bana bir tutam sevgi yolla........
❤Dünyan öyle bir kararsin ki, seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun
❤Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce
❤Sari giyer günes olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, Kimbilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun.
❤Sadece çocukken güler insan, diğerleri palavra. Çünkü insan büyüdükçe komikliklere değil, acılara gülmeyi öğrenir aslında
❤Çok da takılmıyorum artık bu uyku konusuna, uyuyunca geçmeyen şeylerin olduğunu anladığımdan bu yana.
❤Ben seni düşünüyorum seniHani tıpkı o ilk günlerdeki gibiKalbim diyorum kalbimDaha dün tezgâhtan çıkmış bir su sayacı gibiAşkı anılar besliyor düşler kadarBu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktırSevgi eskidikçe sevgi.
 
❤Herkes zamanda yolculuk yapar. Anılar ile geçmişe, Hayallerile geleceğe..
❤Biliyorum imkansiz aşk bu ama hükmedemiyorum kendime.. Çünkü yüregim seni cok sevdi. Yunus Emre