18 Ocak 2017 Çarşamba

En Popüler Güzel sözler

Cemal Süreya : Senin çelme taktiğin yerden başlıyorum hayata. Varsin yara içinde kalsın dizlerim; yüreğim kadar acımaz nasıl olsa.

Bir şeylerin farkına vardım, insanları tanıdım, iyiyi kötüyü gördüm.
Sonra da olması gerektiği gibi davrandım sadece.
Tuttular, değiştin dediler.
Boşversene...

 

Allaha emânet ettiklerin kadar, Allaha şikâyet ettiklerinde vardır.
Burası dünyadır, imtihân dolu bir hân'dır.
Her hakkın bir hesabı, her hesabın bir meblâğı vardır.
Madem ki Allah vardır ve hesap sorandır;
-sâbret! herkes için mâhkeme-i Kübra yakındır...

RABB'im ;
Dua'lı bir hayat yaşayan,
Dua'sını hayatına taşıyan,
Başkalarının Dua'sını alan
Ve Dua'sı kabul olan kullarından eylesin.. :) amin

Her "CUMA" bir huzur ..
Her vakti bir umuttur ! ..
Huzurunuz ve umudunuz daim, duâlarımız kabul olsun.

Vakti şeriflerimiz hayr dolsun inşâAllah...
Hayırlı Cumalar...


"Hatalarım olabilir yanlışlarım da; kimsenin hoşuna gitmeyen davranışlarım da. Ama kimseyi yarı yolda bırakırken göremezsin beni asla. Ben sana inandıysam güvenimi boşa çıkaramazsın, hiç kimsenin böyle bir hakkı yok, o “güven” benim sen dilediğin gibi harcayamazsın. Tabi ki savaş boyalarımı sürüp, derini yüzecek değilim ama içimde binlerce kez öldürebilirim. Kusurlarımın bahane edilmesi bana hiç gerçekçi gelmiyor. Hatalarımı bahane edenlerin melek olmadığını dünya âlem herkes biliyor. Ve bence bahanelerin ardına sığınmak kimseye ama hiç kimseye yakışmıyor. Ben doğrulardan yana oldum her zaman. Kaybetsem bile hiç vazgeçmedim doğrulardan. Çok fedakârlık yaptım ama; eeee şey, yok hatırlamıyorum benim için fedakârlık falan yapan olmadı hiç görmedim,bilmiyorum. Ben sana içimi açıp, içtenlikle davranıyorsam sen yüksek duvarların ardında hesap yapamazsın. Eğer böyle bir şey var ve ben bunun farkına varırsam hayat çemberimin içinde mümkün değil yer alamazsın. Dilediğini düşünebilir, istediğini yapabilirsin. Seni mutlu edecekse hatta bu konuda kusuruma da bakabilirsin. Nasıl istersen, sen bilirsin."

Derdiniz varsa gidin denizlere anlatın ..
kedilere, bulutlara anlatın ..
pencere pervazında çiçeklere anlatın ..
-insana dert mi anlatılır ...!

Yol kalbinden geçendir...
Hafız ;
Kalbin doğruysa yol da doğrudur.
Bir yerlere varmak için önce kendine uğramalı insan.
İnsanın gideceği bütün yollar, kendinden geçer..

Kalıcı Bağlantı: http://www.oguzelsozler.com/secme-guzel-sozler.html

Keşke diyorum bazen ;
keşke hep çocuk kalsaymışız üzüntüden kederden uzak masum ve mutlu.
Keşke dedikçe keşkeler daha da büyüyor,
Ardından yaşanmamışlıklar ve pişman oluşlar.
Aslında ne de çabuk geçiyor zaman dediğimiz anlar.
İnsanoğlu işte çocukken büyümeyi o kadar arzular,
Ne yazık çok geç anlar ama giden gitmiş,
Biten bitmiş ne yazık...
Şimdi; keşke çocuk olabilsem dediğin
En güzel anıları o zaman yaşadışın ama çok geç anladığın.
Ahhh şu keşkeler insanı bitiren
Keşke zamanı geri alabilsem dediğin ama aslını bildiğin.
Keşke yaşanmış onca güzelliği birde bu gözle görebilmiş olmayı,
Farkındalığı, asıl sevgiyi, hasret kaldığın o masumiyeti,
Ahh keşke bu zaman tünelinin en güzel günlerini yaşarken anlayabilseydim demeyi.
Keşke işte koca bir keşke ...
İnsan büyümeyi isterken aslında en güzelinin,
Hep çocuk kalmak olduğunu keşke büyümeden anlayabilseymiş.



Ruhundaki çocuğu öldürmeyenlere gelsin...
Elif Adıyaman


Dinle küçüğüm, ağaca güvenebilirsin. Bilirsin ki elma ağacı elma verir, erik değil. Hayvanlara güvenebilirsin, çünkü aslan,aslan gibi daranır maymunluk etmez. Ama insana güvenemezsin.
Zira o,yüzüne gülümserken arkasında hançer gizleyebilen tek yaratıktır.

Gönlü dar insanları sevmiyorum. Miş gibi yapanları bir de!
Minik çıkar defterlerini cebinden eksik etmeyenleri, karnı tok iken başkasının tabağında gözü olanları, yol aldığını söylerken yürüme bandında olduğunun bilincinde olmayanları, kendi isi dururken başkasının işini parmaklamaya çalışanları.

Gök kubbe öyle geniş ki ne zaman ruhumu oysa insanların matkap dili, kendimi doğanın sahici kollarina bırakırım. Kurusam bile bir yaprak gibi hic degilse gerçek güneş ile gerçek rüzgarın kavurmasidir rengimin sebebi.
Ey insan!
Sırtımdan degil gel göğsüme sapla hançerini
ellerinden öpeyim.

Ne kimseyi takarım, ne de canımı sıkarım. Keyfime bakar, hayatımı yaşarım

Mutlu insan sevgisine ve kendine güvenen dir.sevgi bütün kapıları açar yeni yılda sevgi dolu günler dilerim